Slapen in een landhuis vlak bij ons eigen terrein, Chilly. Klimmen, mountainbiken en spelactiviteiten, tijdens het vlotbouwen ontsnappen aan het warme weer...

Het was een lange dag, jullie zijn gaan kanoën. Je kano zat een keer vast in de bomen maar je groepsgenoten hebben je bevrijd. Nu zit iedereen gezellig binnen soep te eten en op te warmen bij de openhaard. De dag wordt besproken; er wordt gepraat over de samenwerking en er wordt gelachen. Je hebt vandaag (uiteindelijk) geleerd hoe je een kano de goede richting op stuurt, je bent benieuwd naar morgen.

Het huis ligt in een dorp in de directe omgeving van ons basiskamp Chilly. De bosrijke omgeving nodigt uit tot klimmen, abseilen, speleologie, mountainbiken, kanoën, vlotbouwen, bivak, dropping, spel- en samenwerkingsactiviteiten en het high ropes parcours. Wanneer er bij mooi weer wordt gekozen om spel- en samenwerkingsactiviteiten te gaan ondernemen zullen deze plaats vinden op het basiskamp.

In het huis zijn verschillende slaapruimtes, maximaal voor 18 personen, en er is een grote keuken aanwezig. In de woon- en eetkamer is een openhaard en er staan banken om met z’n allen de dag te bespreken of om spelletjes te doen. In de tuin aan de achterzijde van het huis is een barbecue voor warme zomeravonden. Wij raden aan om tijdig te reserveren voor deze locatie.

Download hier onze Zomer- en winterkampen 2014-2015 brochure (PDF) voor meer informatie over data en prijzen!