Laat jij je inspireren en kan je inspireren? Kom dan naar NASvrijwillgers.nl

NAS En Route activeert kwetsbare groepen en ontwikkelt hulpverleningstrajecten om de positie op de arbeidsmarkt van deze groepen te versterken.

De trajecten bieden jongeren en volwassenen  met een WWB-uitkering werkervaring, cursussen en individuele begeleiding. Zij hebben het traject van 12 maanden of langer met succes afgerond en zijn toe aan uitstroom naar een vrijwilligersplek of zijn al (gedeeltelijk) uitgestroomd.

Ons nieuwe maatjesproject ‘Nazorg & Kansen Creëren’ is speciaal bedoeld voor deelnemers van onze reactiveringsprojecten Kookclub-Catering en Lunchroom Oproer. NAS En Route biedt hen de mogelijkheid om, met ondersteuning van onze medewerkers, samen met een vrijwilliger vervolg te geven aan uitstroom.

Wij zoeken vrijwilligers die samen met een deelnemer op weg gaan. Denk aan samen ergens koffie drinken, een rondje hardlopen of een cultureel uitstapje ondernemen. Daarnaast kan het ook nodig zijn om ondersteuning te bieden bij het schrijven van een sollicitatiebrief of het oefenen van een sollicitatiegesprek, ongeopende post samen doornemen of de deelnemer bijstaan bij een bezoek aan een

Met dit project beoogt NAS En Route te voorkomen dat deelnemers met een te klein sociaal netwerk, na intensieve deelname aan onze projecten, weer vereenzamen en/of terugvallen in oud gedrag.

Enthousiast geworden of meer informatie nodig? Neem gerust contact met ons op!