Een nieuw team? Collega’s die de teamspirit willen ontdekken, een team dat effectiever wil leren werken? Dan zijn de trainingen van NAS En Route een must.

Een nieuw team? Collega’s die de teamspirit willen ontdekken, een team dat effectiever wil leren werken, een team dat kampt met reorganisatie? Dan zijn de trainingen van NAS En Route een must. De groep wordt bij elkaar gebracht, persoonlijke kwaliteiten worden ontdekt en groepsrollen verduidelijkt. Gevoelens die onder het oppervlak leven kunnen geuit worden, het team leert beter omgaan met gevoelige situaties. Wij staan bekend om onze eigenwijze aanpak en visie; wij zijn actief, betrokken en creatief.

Onze trainingen zijn altijd op maat. Verblijven in een luxe kasteel, of slapen in de Franse buitenlucht, de keuze is aan u. De trainingen worden gegeven op alle denkbare locaties. Midden in de natuur, in Tsjechië, de Franse Ardennen, geen gebied blijft onverkend. Kanoënd en klimmend baant u zich een weg door de wildernis. Is deze wildernis voor u te ver weg? Dan brengen wij de wildernis en het avontuur naar uw bedrijfsterrein. Zo kunnen wij uw parkeerterrein veranderen in een ware spelzone met onze ‘hout-, touw- en waterkar’.
Mensen brengen een groot deel van hun bestaan door op de werkplek. Af en toe is die plek toe aan een onderhoudsbeurt. Zo wordt weer duidelijk wat de zin is van het werk, wat je eigen en ambities en fascinaties zijn. Onze teamtrainingen versterken zowel het individu als team.