We zoeken weer nieuwe vrijwilligers. Een uitdaging, avontuur, een ervaring; lijkt het je wat? Kijk op NASvrijwilligers.nl of lees snel verder!

En Route is weer op zoek naar nieuwe vrijwilligers! Dit keer zoeken we enthousiaste mensen die ons willen ondersteunen in onze outdoorprojecten. Deze zullen deze zomer plaatsvinden. Wij bieden je een uitdaging en een ervaring rijker; een bredere kijk op de hulpverlening; werken in een leuk team; en een vrijwilligersvergoeding!

Ben je in het bezit van een rijbewijs, ben je flexibel en enthousiast en heb je de mogelijkheid om ons 1 of meerdere weken in de periode van eind juni 2011 tot eind augustus 2011 te ondersteunen? Neem dan contact op met This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. of 010-4773570.

Zijn jij en En Route een match? Dan zal je worden uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek en in het voorjaar volgt een trainingsweekend. Als de training met succes wordt afgerond en jij besluit ons team te willen versterken kun je uitkijken naar een mooie zomer vol actie.

Kijk op onze vrijwilligerssite voor meer info: NASvrijwillgers.nl