Leven op een boerderij in Duitsland, een week lang buiten spelen, ponyrijden en uitstapjes maken. Bij thuiskomst de boerderijdieren verzorgen en lekker eten...

Al vanaf vanochtend vroeg zijn jullie actief bezig geweest; na een lekker ontbijt aan de lange tafels in het zonnetje zijn eerst de dieren verzorgd en is er geskelterd, vervolgens zijn jullie ’s middags in de busjes van En Route richting het zwemparadijs in Uelsen gegaan. Tot laat in de middag is er heerlijk gezwommen en gespeeld. Moe van de actieve dag en roezig van de zon rijden jullie nu terug naar boerderij Garbert. Daar aangekomen wordt er gekookt en spelen jullie spelletjes. Als je uitgeput in je bedje ligt verheug je je al op morgen; jullie gaan kanoën over de Vecht.

Wilsum is een dorp in het Graafschap Bentheim en ligt net over de grens bij Hengelo. We verblijven in een mooi verbouwde boerderij uit 1860 voorzien van alle comfort. De woning is op de begane grond en alle voorzieningen zijn gelijkvloers, ook de douchegelegenheid is geschikt voor rolstoelgebruikers. Op het erf rondom de boerderij hoef je je niet te vervelen: de boerderijdieren moeten verzorgd worden, er zijn skelters en er is volop ruimte om buiten te spelen. Wanneer we een dag minder zonnig weer hebben kan er gespeeld worden in de speciale Regenboogschuur.
We hebben een programma vol actie. Zwemmen in het zwemparadijs in het plaatsje Uelsen, een kanotocht maken over de Vecht en op de tractor of de Fjordenpaarden een ritje maken door de omgeving. We kunnen met z’n allen een bezoek brengen aan het slot in Bad Bentheim en voor de liefhebbers is er het openluchttheater. Wanneer je een bezoek brengt aan de Historische Paardenboerderij in Osterwald ga je voor even 100 jaar terug in de tijd.

Download hier onze Zomer- en winterkampen 2014-2015 brochure (PDF) voor meer informatie over data en prijzen!