Kamperen op ons eigen terrein na een dag vol spannende activiteiten: een dropping, klimmen, abseilen, speleologie...

Je bent nog maar net vertrokken en daar doemt de eerste steile heuvel al op. Alleen al bij het zien van de stijgende weg verlang je naar je bedje in de grote tent op het terrein van Chilly. Je vindt het zwaar, vooral omdat je de versnellingen van je mountainbike nog niet geheel onder de knie hebt. Bij iedere meter die je aflegt zie je dat je steeds iets meer achter raakt op de groep. Gelukkig ben je niet alleen, samen met de NAS En Route begeleider klim je de berg op. Wanneer je uitgeput boven op de berg aankomt zie je dat daar je groep, ook bezweet, staat uit te rusten. “Goed gedaan! We hebben het allemaal gehaald!” Voordat jullie weer verder gaan werp je nog een blik naar achter. Je hebt deze berg bedwongen. Je voelt de adrenaline en weet dat je nog veel meer bergen kunt overwinnen!

Basiskamp Chilly ligt midden in de bossen van de Franse Ardennen. De bosrijke omgeving nodigt uit tot klimmen, abseilen, speleologie, mountainbiken, kanoën, vlotbouwen, bivak, dropping, spel- en samenwerkingsactiviteiten en het high ropes parcours.

Na een dag vol activiteiten en ’s avonds eten bij het overdekte kampvuur, gaan de deelnemers slapen in de grote tent met 18 bedden. Voor degenen die liever apart slapen is er ruimte gecreëerd voor ±15 kleine tentjes. Op het terrein bevinden zich een sanitairkeet met douches en toiletten, en een keukenkeet waar ’s avonds heerlijke maaltijden worden bereid. Bij slecht weer kan er gegeten worden aan de overdekte tafels. Op donkere avonden wordt het terrein met lantaarns verlicht.

Op Chilly hebben we de ruimte en geen problemen met buren, want die zijn er niet!

Download hier onze Zomer- en winterkampen 2014-2015 brochure (PDF) voor meer informatie over data en prijzen!