Kamperen midden in het bos, fietsen door de duinen en een wandeling over het wad. Terschelling biedt het allemaal: zon, zee, strand, actie en ontspanning.

Terschelling biedt het allemaal: zon, zee, strand en volop ruimte. Sinds 2006 heeft NAS En Route een vaste locatie op het een na grootste Waddeneiland. In het midden van het bosgebied tussen West- en Midden-Terschelling ligt camping Staatsbosbeheer, dat bestaat uit grote groepsterreinen.

Uitgangspunt van onze kampen op Terschelling is plezier maken. Op het bossige kampeerterrein met volop speelruimte, staan lange tafels waar we lekker kunnen knutselen. Onze zelfgemaakte vliegers laten we op het strand op. Het eiland vraagt om actie: fietsen, wandelen, wadlopen of een duik in zee. In de avondschemering een speurtocht volgen door het bos en na afloop gezellig rond de vuurkorven op het kampeerterrein met warme chocolademelk.

Vanuit NAS En Route gaan begeleiders mee op kamp. Zij zorgen o.a. voor de dagactiviteiten en voor de maaltijden die bereid worden in onze keukenwagen en kooktent.

Download hier onze Zomer- en winterkampen 2014-2015 brochure (PDF) voor meer informatie over data en prijzen!