Onze nieuwste locatie in de Flevopolder: drie dagen uitdagende activiteiten zoals kanoën en het trotseren van het High Rope Parcours.

Voor mooie natuur én outdooractiviteiten hoef je niet per se naar het buitenland, dichtbij huis zijn spanning en sensatie ook te vinden. Op een prachtig kampeerterrein in het oudste bos van Flevoland, het Voorsterbos, zetten wij vanaf najaar 2010 ons kamp op. Slapen doen we in grote legertenten en iedere avond en ochtend wordt er gegeten aan lange, houten tafels. Vanuit En Route zal er een keukenwagen meerijden waar heerlijke maaltijden worden bereid.

Een groot voordeel van deze nieuwe locatie is de ruimte en vrijheid in combinatie met het veilige, beschutte karakter. De camping ligt afgelegen met een hek om het grote kampeerterrein. Er is lekker veel ruimte over voor spelactiviteiten en een kampvuur, er zijn eigen douches en toiletten en voor de warme middagen is er zelfs een eigen zwembad.

Tijdens de drie dagen in de Flevopolder worden er uitdagende activiteiten ondernomen als kanoën en het trotseren van het High Rope Parcours.

Download hier onze Zomer- en winterkampen 2014-2015 brochure (PDF) voor meer informatie over data en prijzen!