Mensen met een problematisch verleden vormen de keukenbrigade van onze professioneel ingerichte centrale keuken.

Read More Kookclub-Catering is een belangrijke spil binnen onze actieve hulpverlening. Mensen met een problematisch verleden vormen de keukenbrigade van de professioneel ingerichte centrale keuken. Hier worden sinds 2005, tegen een concurrerend tarief, maaltijden en buffetten bereid. Dankzij onze bezorgservice kan aan minderbedeelden, ouderen en anderen die niet volledig voor zichzelf kunnen zorgen, een gezonde maaltijd worden voorgezet. Verschillende zorginstellingen en non-profit organisaties zijn vaste klant.

Kookclub-Catering serveert een betaalbaar, bijzonder driegangen diner in ons wekelijks Buurtrestaurant Oproer!. De restaurantavonden zijn een goed bezocht Rotterdams fenomeen. ‘Het is altijd lekker en gezellig, maar de speciale seizoensbuffetten zijn topklasse!’, aldus een enthousiaste gast.

Kookclub-Catering is ook verantwoordelijk voor de befaamde culinaire verzorging van de door NAS En Route georganiseerde activiteiten.

Lekker eten, naast lekker ook actief. Kookclub-Catering activeert.

Buurtrestaurant Oproer!
Openingstijden: Iedere dinsdagavond en donderdagavond van 18.00-20.00 uur